آرشیو مرداد ماه 1399

تعمير انواع لوازم خانگي در منزل ، تعمير تلويزيون ، تعمير لباسشويي ، تعمير ظرفشويي

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تعمير تلويزيون

۵۸ بازديد

تعمير تلويزيون در منزل براي آن دسته عزيزاني است كه دستگاه تلويزيون آنها دچار مشكل و خرابي شده است و به هر دليل امكان جابجايي و انتقال آن به تعميرگاه برايشان وجود ندارد. شركت مجاز سيما براي راحتي و آسايش خاطر و رفاه حال هم شهريان، اين امكان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتريان گرامي، كادر فني تعمير و كارشناسان اين شركت جهت تعمير تلويزيون شما به منزل اعزام گردند. در اين سرويس تكنسين هاي تعميرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامي عمليات مورد نياز جهت تعميرات تلويزيون انجام مي نمايند.

تكنسين هاي اعزامي قطعات و لوازم جانبي مورد نياز دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات معيوب و فرسوده اقدام نمايند. اين كار سبب صرفه‌جويي در زمان و سرعت بخشي به پروسه تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي و دودلي براي خريد قطعه مناسب و اورجينال رها خواهد كرد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعمير خاصي نيست و تمامي ايرادها و خرابي هاي مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي گردد. شما مشتريان عزيز مي توانيد از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت مجازسيما درخواست خود مبني بر اعزام تكنسين تعمير تلويزيون به منزل راثبت نماييد. كارشناسان اين شركت بخشي از دانش اطلاعاتي خويش درباره تعميرات و فناوري هاي مرتبط با اين دستگاه  ها را در قسمت پاسخگويي به شما مشتريان گرامي ارائه مي دهند.

 

 

 پروسه تعمير تلويزيون


پاسخگويي به تمام پرسش‌هاي مشتريان توسط كارشناسان و متخصصان شركت مجازسيما، پيش از هر اقدامي، اطلاعات و راهنمايي‌هاي مورد نياز را در اختيار شما قرار مي‌دهند تا امكان يك انتخاب آگاهانه براي شما فراهم گردد.
در صورت نياز به تعمير تلويزيون برخي از اطلاعات اوليه و راهنمايي هاي فوق الذكر شامل موارد ذيل ميباشد :
1.نحوه تعمير تلويزيون
2.مدت زمان مورد نياز براي تعمير تلويزيون
3.نوع قطعات مورد استفاده براي تعمير تلويزيون
4.برآورد هزينه تقريبي تعمير
5.هماهنگي زمان تعمير با شما
در صورت تأييد مشتري، متخصصان اقدام به تعمير تلويزيون خواهند كرد و تمام تلاش اين مجموعه آن است تا خرابي و مشكل تلويزيون برطرف شود و خرابي تكرار نشود. پس از تمام شدن فرآيند تعميرات ، بررسي‌هاي نهايي انجام شده و كارشناسان فني، پس از انجام تست‌ تلويزيون و اطمينان از عملكرد صحيح دستگاه، آن را تحويل ميدهد.

 

شمارهاي تماس با جهت اعلام خرابي

22638767 نمايندگي شمال تهران

22638752 نمايندگي شمال تهران

77165937 نمايندگي شرق تهران

77467504 نمايندگي شرق تهران

33256922 نمايندگي جنوب تهران

44383105 نمايندگي غرب تهران

44407916 نمايندگي غرب تهران

44403168 نمايندگي غرب تهران

44258776 نمايندگي غرب تهران

 

تعمير تلويزيون در تهران:

مجاز سيما با داشتن چندين نمايندگي فعال تعمير تلويزيون در سرتاسر شهر تهران و شهرستان هاي تهران اين امكان را به وجود آورده كه همشهري هاي عزيز بتواند به راحتي به تعميرگاه تلويزيون دسترسي داشته باشند. نمايندگي هاي مجازسيما آمادگي دارند كه در صورت نياز تعمير كار خود را به محل مشتري بفرستند. البته در صورتي كه مايل باشيد مي توانيد تلويزيون خود را به نزديك ترين نمايندگي مجاز سيما برد و با تحويل دستگاه خود به اين مركز رسيد دريافت كنيد و حداكثر ظرف 24 ساعت مي توانيد تلويزيون خود را بعد از سرويس تحويل بگيريد.

 

نمايندگي تعمير تلويزيون ال جي

مجازسيما با داشتن چهار نمايندگي فعال در جنوب تهران ، شمال تهران ، شرق تهران ، غرب تهران آمادگي دارد تا در سريع ترين زمان ممكن تكنسين تعميرات را به همراه قطعات مورد نياز براي تعمير تلويزيون شما بفرستد و تعمير دستگاه شما را در محل انجام دهد. افتخار مجاز سيما اين است كه يك مركز تخصصي تعمير تلويزيون است نه يك شركت واسطه ، مجاز سيما داري چند دهه تجربه در زمينه تعمير تلويزيون است. تمامي تعميرات داراي شش ماه ضمانت كتبي مي باشد.

 

عيب يابي تلويزيون ال جي

معمولا تلويزيون دچار مشكلاتي مي شود كه نيازي به تعمير ندارد و شما مي توانيد با چند عمل ساده مشكل تلويزيون را حل كنيد. در اين قسمت رايج ترين مشكلاتي كه ممكن است براي تلويزيون شما ايجاد شود را مورد بحث و بررسي قرار مي دهيم و به واسطه اين اطلاعات شما قادر خواهيد بود تا تصميم بگيريد كه آيا تعمير تلويزيون نياز داريد يا خودتان مي توانيد مشكل را برطرف كنيد.

 

تعمير بك لايت تلويزيون 

بك لايت نور پشت صفحه تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي مي باشد. وقتي بك لايت تلويزيون خراب مي شود نور صفحه قطع مي شود و صفحه تلويزيون سياه مي شود. در اين حالت تلويزيون روشن است و شما صداي تلويزيون را مي شنويد و مي توانيد شبكه هاي تلويزيون را عوض كنيد ولي تصوير ديده نمي شود. يك سوال كه زياد مطرح مي شود هزينه تعمير بك لايت چقدر مي شود؟ خوب هزينه تعمير بك لايت با توجه به مدل و اينچ تلويزيون متفاوت است. مجاز سيما از بهترين قطعات ال اي دي در بازار استفاده مي كند و با كمترين دستمزد تعميرات بك لايت را انجام مي دهند. 

 

تعمير مشكل صداي تلويزيون

خرابي صدا يك مشكل شايع در تلويزيون هاي ال اي دي مي باشد. در صورتي كه صداي تلويزيون شما قطع شده است ابتدا به منوي تلويزيون برويد بعد در قسمت تنظيمات صدا خاموش يا روشن بودن صداي تلويزيون را چك كنيد در صورتي كه تنظيمات درست بود از يك هدفون استفاده كنيد و آن را به ورودي هدفون تلويزيون بزنيد در صورتي كه صدا وجود داشت احتمال زياد بلندگوي تلويزيون خراب شده است و بايد تعويض شود. در اين حالت شما مي توانيد با مركز تعمير تلويزيون تماس بگريد. تعويض بلندگو در منزل امكان پذير است و نيازي به حمل به تعميرگاه ندارد.

 

تلويزيون خاموش و روشن مي شود

اين مشكل نيز از شايع ترين اتفاقاتي است كه براي تلويزيون هاي ال اي دي پيش مي آيد. اولين كاري كه شما بايد انجام بدهيد جدا كردن تمامي ورودي هاي تلويزيون است. در بعضي از مواقع فلش هاي ويروسي باعث خرابي برنامه تلويزيون مي شود. يك مورد ديگر خرابي دستگاهاي مثل پلي استيشن و رسيور مي باشد كه باعث اختلال در كاركرد تلويزيون مي شود. يك نكته مهم اينكه از كابل هاي مرغوب استفاده كنيد كابل هاي غير استاندارد باعث خربي تلويزيون مي شود. بهتر است قبل از اتصال فلش به تلويزيون آن را ويروس كشي كنيد، احتمال ويروسي شدن تلويزيون هاي اندرويد بالا است

 

تعمير تلويزيون در محل

مجاز سيما با ارائه خدمت تعمير تلويزيون در محل باعث شده است كه مشتري از بابت جابه جايي تلويزيون راحت شود. اين خدمت به اين صورت است كه شما با  مجاز سيما تماس مي گيريد و آدرس محلي كه قرار است تلويزيون در آنجا تعمير شود را مي دهيد و بعد از آن ساعت تقريبي كه شما حاضر هستيد را مشخص مي كنيد. مجازسيما با همكاران خود اين قرار را هماهنگ مي كند. و بعد از آن تكنسين به همراه قطعات مورد نياز براي تعمير تلويزيون شما به محل شما مراجعه و در زمان تقريبا يك ساعت تلويزيون شما را تعمير مي كند. تعميرات تلويزيون با ضمانت شش ماهه انجام مي شود كه به صورت كتبي توسط تكنسين به شما ارائه مي شود.


 

چرا تلويزيون ال جي دير روشن ميشود؟

۴۸ بازديد

علت دير روشن شدن تلويزيون هاي ال جي 

 

 در اين قسمت علت دير روشن شدن تلويزيون ال جي را مورد بررسي قرار خواهيم داد.در بيشتر موارد دليل دير روشن شدن تلويزيون ال جي مربوط به مشكل خرابي برد پاور است كه با چند راه حل تعمير آسان، مثل تعمير برد پاور قابل حل است. مي توان گفت در بيشتر موارد لزومي به تعويض برد پاور نيست و با تعمير آن ميتوان مشكل را برطرف كرد.

بنابراين در صورت مشاهده ي اين مشكل نگران صرف هزينه ي بالا نباشيد. ناگفته نماند كه در برخي موارد اين مشكل ميتواند از برد مين نيز باشد. با شناخت مختصري از علت دير روشن شدن تلويزيون ال جي به بخش هاي بعدي مي پردازيم.


راه حل هاي دير روشن شدن تلويزيون ال جي

 پس از كسب اطلاع مختصر از علت دير روشن شدن تلويزيون ال جي، در اين بخش به راه حل هايي به منظور افزايش آگاهي و اطلاعات براي برطرف كردن اين مشكل مي پردازيم. معمولا هشتاد در صد اين دستگاه ها دچار اين مشكل يا اختلال ميشوند و مي توان گفت خوش شانسي مي تواند عاملي باشد كه ما را در گروه بيست درصد باقي مصرف كنندگاني كه دستگاهشان به اين مشكل دچار نشده است قرار دهد چرا كه تاكنون راه حلي قطعي به منظور پيشگيري از اين مشكل پيدا نشده است.

با وجود اين كه مشكل دير روشن شدن تلويزيون ال جي بسيار معمول و شايع است، نااميدي در داشتن اين دستگاه الكترونيكي به مصرف كنندگان عزيز پيشنهاد نمي گردد. در اين تلويزيون ها معمولا مشاهده ميشود كه دستگاه پس از خاموش شدن مجددا روشن نميشود و علت اين نقص و مشكل همان خرابي قسمت پاور تلويزيون ال جي است. راه حل پيشنهادي براي رفع اين مشكل استفاده از خدمات كادر ال جي با مراجعه به نمايندگي هاي ال جي است.

 

تعمير مشكل دير روشن شدن تلويزيون ال جي

در اين قسمت به ارائه ي راه هاي تعمير براي رفع مشكل دير روشن شدن تلويزيون ال جي ميپردازيم كه در نمايندگي هاي ال جي با استفاده از ابزار و دستگاه هاي پيشرفته صورت ميگيرد. در اين مراكز كادر مجرب و متخصص با استفاده از دانش و تخصص خود و به كارگيري تجهيزات به روز و پيشرفته بهترين خدمات را به شما كاربران گرامي ارائه ميكنند.

با وجود نمايندگي هاي ال جي هيچگونه نيازي به مراجعه به ساير مراكز تعميرات ديده نميشود و در مراكز تعميرات تخصصي ال جي بهترين خدمات تعمير مربوط به دستگاه مورد نظر خود را دريافت خواهيد كرد. در رابطه با مشكل دير روشن شدن تلويزيون هاي ال جي اين مركز آماده ي ارائه ي خدمات تعمير جهت بهبود دستگاه به مصرف كنندگان گرامي هستند.


نمايندگي هاي ال جي

در اين صفحه توسط كارشناسان متخصص نمايندگي ال جي به مشكل دير روشن شدن تلويزيون ال جي پرداخته و به سوالات احتمالي شما پاسخ داده شد. اگر مايل به كسب اطلاعات و خدمات بيشتري هستيد ميتوانيد از طريق مراجعه به صفحه ي مخصوص مقالات، محصولات و اخبار ال جي، اطلاعات جامعي را به دست آوريد.

مراكز و نمايندگي هاي ال جي همواره در تلاش اند تا خدماتي در خور شان شما مشتري گرامي عرضه نمايند. در مراكز معتبر و نمايندگي هاي مجاز ال جي تازه ترين محصولات را تهيه كرده و از تخصصي و مطمئن ترين  خدمات تعمير كه با استفاده از تجهيزات روز دنيا انجام ميگيرد، بهره مند شويد.

در مراكز تعميرات تخصصي ال جي طريقه ي عملكرد و ارائه ي خدمات كادر تعمير با نظارت بسيار دقيقي سنجيده ميشود و به روز ترين و مجهز ترين ابزار در اين مراكز مورد استفاده قرار ميگيرند با اين تفاسير اين مراكز در بين تمامي مراكز مشابه ديگر و ديگر رقبا با اختلاف جايگاه برتر را دارد. از ديگر سند موفقيت مجموعه ي ال جي ميتوان به تلاش روز افزون اين مجموعه در جهت گسترش فعاليت خود در حتي خارج از مرزهاي ايران اشاره كرد