علت روشن نشدن تلويزيون ايكس ويژن

تعمير انواع لوازم خانگي در منزل ، تعمير تلويزيون ، تعمير لباسشويي ، تعمير ظرفشويي

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

علت روشن نشدن تلويزيون ايكس ويژن

۴۱ بازديد

علت روشن نشدن تلويزيون ايكس ويژن

روشن نشدن تلويزيون ايكس ويژن كي از مشكلاتي هست كه كاربران تلويزيون ايكس ويژن با آن روبرو مي شوند. روشن نشدن تلويزيون ايكس ويژن دليل هاي متفاوت مي تواند داشته باشد. اولين كاري كه در اين زمينه بايد بررسي شود، پريزي است كه دوشاخه تلويزيون به آن مي خورد. براي اين كاري مي توان تلويزيون را با يك پريز ديگر امتحان كرد.

دومين مرحله تست كابل برق تلويزيون مي باشد. براي اين كار بهتر است كه از يك اهم متر استفاده كنيد. در صورتي كه اهم متر نداريد از يك كابل ديگر استفاده كنيد. در صورتي كه از سالم بودن كابل اطمينان حاصل كرديد. احتمال زياد تلويزيون شما دچار خرابي شده است و بايد نمايندگي تعمير تلويزيون ايكس ويژن تماس بگيريد. قبل از تماس مدل تلويزيون را از روي قاب پشت دستگاه بخوانيد و بر روي يك كاغذ بنويسيد. مدل تلويزيون براي تامين قطعات بسيار مهم است.

 

خرابي برد پاور تلويزيون ايكس ويژن

يكي از دلايلي كه باعث مي شود تلويزيون روشن نشود. خرابي برد پاور تلويزيون مي باشد. برد پاور تلويزيون وظيفه ولت رساني به تمام قسمت هاي تلويزيون را دارد در صورتي كه ولت كم باشد يا قطع شده باشد، تلويزيون روشن نمي شود. 

برد پاور معمولا در اثر نوسان برق دچار خرابي مي شود. نوسان برق به معني بالا و يا پايين آمدن زياد ولتاژ تلويزيون مي باشد. وقتي برد پاور به علت نوسان برق دچار سوختگي مي شود بايد تمام قطعات خراب تعويض شوند. براي اينكه برد پاور بيشتر عمر كند قطعات فرسوده نيز بايد تعويض شود.

 

نحوه تعميرات تلويزيون ايكس ويژن

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون ايكس ويژن، به دو روش انجام مي شود. روش اول مراجعه به نمايندگي تعميرات تلويزيون ايكس ويژن و تحويل تلويزيون به كارشناسان تعمير تلويزيون ايكس ويژن است. در اين روش تمامي عمليات مورد نياز جهت سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه انجام مي شود. روش دوم ، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون » توسط شما و حضور تكنسين تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون ايكس ويژن چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن محصول، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست كارشناسان با تجربه و با به كارگيري از پيشرفته‌ ترين ابزار و دستگاه هاي روز انجام مي‌پذيرند. جهت كسب رضايت و آسايش ‌خاطر كاربران كليه خدمات ارائه شده توسط كارشناسان اين مركز، مشمول شش ماه گارانتي و ضمانت كتبي است.

 

ويرسي شدن مين برد تلويزيون ايكس ويژن

يكي از دلايلي كه باعث روشن نشدن تلويزيون ايكس ويژن مي شود ، ويروسي شدن مين برد تلويزيون مي باشد. معمولا ويروسي شدن در تلويزيون هاي اندرويد و اسمارت اتفاق مي افتد.

با نظر قراردادن اتصال 80 درصد از تلويزيونهاي هوشمند به اينترنت از سال 2015 مجهز نمون اسمارت تي وي ها به آنتي ويروس جزء اولويت توليد كنندگان تلويزيون هاي هوشمند قرار گرفت. در حال حاضر اكثر تلويزيون هاي هوشمند داراي آنتي ويروس مي باشند و انواع برنامه هاي آنتي ويروس در منابع معتبر قابل دسترسي و استفاده هستند.

طبق تحقيقياتي كه توسط كارشناسان انجام شده اتصال تلويزيون هوشمند به اينترنت مي تواند باعث هك سيستم شود كه اين به منزله دعوت افراد ناخوانده به منزل شما است. با توجه به افزايش دانلود انواع فيلم ها از اينترنت و محبوبيت پيدا كردن انواع كانال هاي تلويزيوني كه با اتصال به اينترنت قابل دسترسي هستند احتمال آلوده شدن تلويزيون به ويروس وجود دارد.

با توجه به توضيحات بالا بهتر است كه در ماه يك بار تلويزيون خود را اسكن كند تا از ويروسي شدن آن جلوگيري كنيد. بهتر است قبل از اتصال هارد و فلش ممري آن را ويروس كشي كنيد.

 

دير روش شدن تلويزيون ايكس ويژن

بعضي مواقع تلويزيون شما دير روشن مي شود يا بايد چند بار دوشاخه تلويزيون را از پريز بكشيد و دوباره بزنيد تا تلويزيون روشن شود. اين عيب معمولا مربوط به برد پاور تلويزيون مي باشد. فرسودگي قطعات برد پاور معمولا بعد از 5 يا 6 سال به وجود مي آيد. در اين حال اگر زود تعمير شود برد پاور به درستي به كار خود ادامه مي دهد و چندين سال بدون مشكل كار مي كند. اما بعضي وقتها تلويزيون دير تعمير مي شود و با همين حالت خراب استفاده مي شود. در اين صورت برد پاور به طور كامل خراب مي شود. و در موارد كم باعث خرابي برد مين مي شود كه هزينه تعمير خيلي بيشتر مي شود. تعمير برد پاور معمولا در منزل انجام مي شود و نيازي به انتقال تلويزيون به تعميرگاه نمي باشد.

تكنسين هاي اعزامي مجموعه اي از قطعات و لوازم جانبي دستگاه مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات معيوب اقدام نمايند. اين امر سبب صرفه‌جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد كرد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعميراتي خاصي نيست و تمامي ايرادات و اشكالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي گردد. شما مشتريان گرامي مي توانيد از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت درخواست خود مبني بر اعزام تكنسين تعمير تلويزيون به منزل را ثبت نماييد.

 

خدمات پس از فروش تلويزيون ايكس ويژن

 

خدمات پس از فروش تلويزيون ايكس ويژن (xvision) يكي از مؤثر ترين اهداف بارازيابي محصولات و لوازم خانگي ايكس ويژن است كه توانسته است طي سال‌ها تلاش در صدها مركز تخصصي تعميرات ايكس ويژن گام بزرگي را در زمينه تعمير ، سرويس و خدمات پس از فروش تلويزيون ايكس ويژن بردارد.

با وجود اين پشتيباني، شما حتي بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگي ايكس ويژن تنها نيستيد و اگر مشكلي هر چند كوچك داشته باشيد تيم فني خدمات تلويزيون ايكس ويژن به صورت شبانه روز در مركز تخصصي تعميرات لوازم خانگي ايكس ويژن در سراسر ايران در كمترين زمان ممكن آماده خدمت رساني به شما هستند.

در صورتي لوازم خريداري‌ شده شما داراي گارانتي مي باشد و اعتبار گارانتي دستگاه تمام نشده است از شماره سريال محصول خود كه داخل دفترچه گارانتي است استفاده كرده و با شماره هاي داخل دفترچه تماس برقرار كنيد.

 

ريست كردن تلويزيون ايكس ويژن

ريست تلويزيون ايكس ويژن و يا هر دستگاه ديگري به معني باز گرداندن آن به تنظيمات اوليه مي باشد. تلويزيون ها سيستم هاي پيچيده اي هستند و در صورتي كه تنظيمات مورد نظر كاربران بر روي آن اعمال شود و يا به عبارت بهتر تلويزيون شخصي سازي شود ممكن است با مشكل رو به رو شده و به ريست تلويزيون نياز داشته باشيد. تلويزيون هاي ايكس ويژن نيز از اين قاعده مستثني نبوده و در صورتي كه با مشكل رو به رو شوند به ريست تلويزيون ايكس ويژن نياز خواهيد داشت. در اين مقاله قصد داريم نحوه ي ريست تلويزيون ايكس ويژن را آموزش دهيم.

در روش اول لازم است براي ريست كردن تلويزيون ايكس ويژن به تنظيمات رفته و گزينه ي تنظيمات كارخانه را اعمال نماييد. در صورتي كه براي ريست تلويزيون و بازگرداندن آن به تنظيمات كارخانه اطمينان داريد گزينه ي تاييد را انتخاب كرده و براي ريست شدن تلويزيون منتظر بمانيد.

2. استفاده از منوي مخفي تلويزيون روش ديگري است كه براي ريست كردن تلويزيون ايكس ويژن مورد استفاده قرار مي گيرد. نام گذاري ” منوي مخفي ” در تلويزيون به اين دليل است كه براي ورود به اين تنظيمات لازم است كد دستوري خاصي را در دستگاه وارد نماييد. توجه داشته باشيد گزينه هايي كه در اين قسمت قرار دارند در صورت تنظيمات اشتباه ممكن است كارايي دستگاه را مختل كنند. در نتيجه اگر اطلاعات كافي براي تنظيم اين منو نداريد توصيه مي كنيم از ورود به اين بخش خودداري كنيد. در صورتي كه لازم است به اين منوي مخفي وارد شويد مراحل زير را دنبال كنيد.

به منظور اعمال درست تنظيمات لازم است تمامي اين دكمه ها پشت سر هم و بدون مكث و در حالت استندباي فشار دهيد: info + menu + mute + power. پس از فشار دادن اين كليد ها تلويزيون روشن شده و بر روي نمايشگر آن جدول منوي مخفي را مشاهده خواهيد كرد. اولين گزينه در اين بخش option نام دارد. در صورتي كه اين گزينه را انتخاب كنيد زير مجموعه ي آن باز شده كه اولين آن گزينه ي reset است. با انتخاب گزينه ي “ريست” ، تلويزيون ايكس ويژن به تنظيمات كارخانه بازگشته و در طي اين فرآيند چند ثانيه تلويزيون خاموش شده و پس از چند لحظه روشن مي شود.

 

هزينه تعمير تلويزيون ايكس ويژن

 

يكي از موارد مهم در تعمير تلويزيون ايكس ويژن  هزينه تعمير است. البته لازم به ذكر است كه بگوييم هزينه تعمير تلويزيون ايكس ويژن كاملا متغيير بوده و بر اساس همين موضوع معمولا پس از آنكه تكنسين نمايندگي تلويزيون ايكس ويژن به محل مورد نظر شما مي آيد و بررسي هاي لازم  را انجام مي دهد قيمت نهايي را اعلام مي نمايد.

علاوه بر اين موضوع نوع قطعه اي كه براي آن مشكل ايجاد آمده و سبب اين موضوع شده است كه شما نياز به تعميردداشته باشيد كاملا بر روي هزينه تعمير تلويزيون ايكس ويژن تاثير گذار خواهد بود.

در رابطه با اين موضوع بايد بگوييم كه اگر تصور ميكنيد كه مي توانيد خودتان تعمير دستگاه را انجام بدهيد تا جا ممكن اين ريسك را نكنيد. در واقع گاهي صرفه جويي در هزينه  سبب هزينه هاي بيشتري براي شما خواهد شد به همين دليل شما بايد به جهت تعمير با نمايندگي تلويزيون ايكس ويژن تماس حاصل نماييد. هزينه تعمير و تعويض قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحاديه مي باشد. معمولا تخفيفاتي نيز براي شما مشتريان گرامي در نظر گرفته مي شود.

البته هزينه هاي كه در اتحاديه مطرح شده است مربوط به اجرت تعويض قطعات و انجام تعميرات مي باشد. در حال حاضر چون نرخ قطعات نوسان زيادي دارد و بر اساس نوع مدل دستگاه خيلي متفاوت است در هنگام تماس تلفني با شركت هزينه تقريبي قطعات و تعمير را بپرسيد.

 

تعمير تلويزيون ايكس ويژن در تهران

 

تكنيك tv مركز تخصصي تلويزيون ايكس ويژن در سراسر تهران نمايندگي هاي را ايجاد كرد است تا تمامي كاربران تلويزيون ايكس ويژن جهت تعمير تلويزيون ايكس ويژن در تهران به راحتي به تعميركار متخصص دست يابي داشته باشند و با خيال راحت تعمير دستگاه خود را به ما پسپارند.

نمايندگي تعمير تلويزيون ايكس ويژن  سعي كرده است كه در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ايجاد كند تا همشهريان گرامي در سريعترين زمان ممكن به تعميركاران تلويزيون ايكس ويژن دسترسي داشته باشند و فقط با يك تماس در كمترين زمان ممكن تكنسين تعمير تلويزيون ايكس ويژن در محل شما حضور پيدا كرده و مشكل تلويزيون شما را حل كند.

چند سال قبل در تهران براي تعمير تلويزيون ايكس ويژن بايد تلويزيون را با خود حمل مي كرديد تا يك تعميرگاه مناسب جهت تعمير دستگاه خود پيدا مي كرديد تا دستگاه شما را تعمير كند. در برخي مواقع مشكل تعميرات تلويزيون ايكس ويژن با اين مرحله تمام نمي شد و بعد از پيدا كردن تعميرگاه تلويزيون ايكس ويژن ممكن بود قطعه مورد نياز در اين تعميرگاه موجود نباشد و تا پيدا كردن قطعه بايد منتظر مي مانديد.

 

نمايندگي هاي متعدد تكنيك TV

خوشبختانه امروزه تكنيك tv با داشتن نمايندگي هاي متعدد در سرتا سر تهران اين شرايط را ايجاد كرده كه شما با تماس با اين مركز تعميرات تلويزيون در محل انجام شود و نيازي نيست كه براي تعمير  دستگاه را از منزل خارج كنيد و دنبال نمايندگي تعمير تلويزيون ايكس ويژن بگرديد.

تكنيك tv با داشتن چندين نمايندگي در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران اين شرايط را به وجود آورده كه تعميرات و سرويس تلويزيون شما به سرعت انجام شود. شما مي توانيد براي سرويس هاي دوره اي تلويزيون خود با نمايندگي تعميرات ايكس ويژن تماس بگريد و در خواست سرويس دوره اي كنيد تا از خرابي تلويزيون شما جلوگيري شود. سرويس هاي دوره اي شامل تعويض قطعات فرسوده برد پاور و گرد گيري كردن فضايي داخل تلويزيون مي باشد .

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.