آرشیو اسفند ماه 1399

تعمير انواع لوازم خانگي در منزل ، تعمير تلويزيون ، تعمير لباسشويي ، تعمير ظرفشويي

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نمايندگي تعميرات جاروبرقي ال جي

۱۳ بازديد

نمايندگي تعميرات جاروبرقي ال جي مركز تخصصي تعميرات جاروبرقي ال جي براي اطمينان از رضايت شما، بالاترين سطح خدمات حرفه اي و مقرون به صرفه را ارائه مي كند. از جمله خدمات جاروبرقي ال جي كه در اين مركز به صورت تخصصي ارائه مي شود مي توان به تعمير، سرويس و تامين انواع قطعات جاروبرقي ال جي در محل اشاره كرد. تعمير جاروبرقي با ضمانت كتبي خدمت شما مشتريان عزيز ارائه مي گردد.

تعمير جاروبرقي ال جي LG

مركز تخصصي تعميرات جارو برقي ال جي آماده ارائه خدمات تعمير جارو برقي ال جي با بهترين كيفيت و سريع ترين زمان ممكن مي باشد. شركت ما سال هاي زيادي است كه پشتيباني و خدمات دهي به برند ال جي، به عنوان يكي از معتبرترين و باكيفيت ترين محصولات لوازم خانگي را بر عهده دارد، و توانسته است در طي سال‌ها كار در اين زمينه خاطره خوبي را از خدمات دهي در ذهن مشتريان خود ثبت كند. اين مركز با داشتن متخصص‌ترين و با سابقه ترين تعميركاران جارو برقي ال جي در سراسر تهران و كرج توانسته است گام به گام، با فناوري روز دنيا، كار سرويس و تعمير جارو برقي ال جي را در تمامي تعميرگاه هاي مجاز ال جي عهده‌دار شود.


رضايت مشتري

هدف نمايندگي تعميرات ال جي جلب رضايت شما با خدمات سريع، تعمير با كمترين هزينه ممكن و استفاده از قطعات اورجينال جاروبرقي ال جي مي باشد

تعمير دستگاه با ضمانت

تعمير جاروبرقي شما توسط متخصصان نمايندگي تعميرات ال جي به همراه ارائه ضمانت نامه رسمي مركز تعميرات، براي اطمينان خاطر شما مشتريان گرامي مي باشد

خدمت رساني سريع

تماس با تعميرگاه مركزي، اعلام مدل و مشكل دستگاه از طرف شما، اعزام متخصص تعمير جاروبرقي ال جي به همراه قطعات مورد نياز در سريع ترين زمان ممكن به محل شما را به دنبال دارد

مركز تخصصي تعمير جاروبرقي ال جي 


خدمات ارائه شده در مركز تعمير جاروبرقي ال جي منحصر به اشكالي خاص نيست و تعمير تمامي ايرادهاي مرتبط با اين دستگاه را شامل مي گردد. هدف نهايي مركز تعمير جاروبرقي LG تعمير و سرويس دستگاه و ترميم قطعات معيوب اين دستگاه است؛ از اين‌رو حدالامكان از تعويض قطعات اورجينالِ جاروبرقي خودداري مي‌گردد و سعي مي شود، قطعات معيوب تعمير شوند تا هزينه هاي احتمالي تا حد زيادي كاهش يابد.
اما از سويي ديگر در صورتي كه ميزان نقص دستگاه بالا بوده و نياز به تعويض برخي قطعات باشد، به شما اين اطمينان را مي‌دهيم كه قطعات جايگزين شده در مركز تعمير جاروبرقي ال جي از بالاترين سطح كيفي برخوردار باشند. تعميرات جاروبرقي ال جي در صورتي كه به دست كارشناسان اين حيطه و با استفاده از تجهيزات تخصصي، اين كار انجام پذيرد مي‌تواند كيفيت اوليه اين محصول را بازيابي كرده و مجدداً به كاربر، لذت كار با يك دستگاه نو و سالم را بچشاند.
علاوه بر اين متخصصان ما نكات و توصيه هاي مهمي در رابطه با نگهداري و طرز استفاده صحيح از جاروبرقي را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتري داشته باشيد. براي ثبت درخواست تعميرات جاروبرقي ال جي خود مي توانيد فرم درخواست تعميرات را تكميل و يا با شماره  ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱  تماس حاصل فرماييد.


نمايندگي تعمير جاروبرقي ال جي

نمايندگي تعميرات جاروبرقي ال جي درتمام نقاط ايران به صورت پراكنده قرار گرفته است تا افراد در حين خريد جاروبرقي ال جي با اطمينان خاطر محصول را انتخاب كنند. ال جي يك محصول باكيفيت مي باشد كه تمامي قطعات و ابزار هاي مرتبط با اين جاروبرقي در نمايندگي هاي سراسر ايران يافت مي شود.
در نظر داشته باشيد كه، وجود قطعات اصلي در تمامي تعميرگاه هاي ايران باعث مي شود تا شما براي تعميرجاروبرقي ال جي به مشكل برنخوريد. و به اين اطمينان خاطر برسيد كه در صورت خرابي جاروبرقي ال جي، در اولين فرصت جاروبرقي شما تعمير خواهد شد.
متخصصان مراكز تعميرات جاروبرقي ال جي، به صورت تخصصي و پيشرفته آموزش ديده اند تا هر مدل جاروبرقي ال جي را به راحتي و با سرعت تعمير كنند. متخصصان اين مراكز براي سرويس ساليانه و يا دوره اي نيز آموزش ديده اند و تا زمان پايان گارانتي، به صورت رايگان به سرويس جاروبرقي شما مي پردازند.


عيب يابي جاروبرقي الجي LG

 
صداي زياد جاروبرقي ال جي

 بوي سوختگي جارو برقي ال جي

خراب بودن سيم جمع كن جاروبرقي ال جي

مكش ضعيف جاروبرقي ال جي

خاموش شدن بعد از چند دقيقه كاركردن

مسدود و خراب شدن فيلترهاي ورودي و خروجي

عمل نكردن ولوم كم و زياد مكش جاروبرقي

شكستگي بدنه و لوله و اتصالات ( لولاي درب، چفت درب، چرخ ها، جاپاكتي، بدنه و كفي، خرطومي، تلسكوپي، برس، دسته زانويي)

۱-مكش ضعيف جاروبرقي ال جي LG: 


ابتدا كيسه جاروبرقي را چك كنيد. تشخيص اينكه دليل مكش ضعيف جاروبرقي از اين مورد است راحت مي باشد. در جاروبرقي هاي بدون كيسه نشانگري وجود دارد كه پربودن مخزن را نشان مي دهد. در جاروبرقي هاي كه از كيسه استفاده مي كنند محفظه كيسه را باز كنيد و آن را بررسي كنيد.
در بعضي از مدل هاي جاروبرقي ال جي وقتي كه كيسه پر مي شود صداي زيادي توليد مي شود و نشان مي دهد كه كيسه بايد خالي شود. مشخص است كه پر شدن كيسه جاروبرقي كارايي جاروبرقي را كم مي كند. بهتر است كه بعد از پر شدن نصف كيسه آن را تخليه كنيد و بشوييد. ترجيحا هر سال كيسه جاروبرقي را تعويض كنيد.
در صورتي كه از پاكت هاي يكبار مصرف استفاده مي كنيد، بعد از پر شدن 2/3 (دو سوم)، آن را تعويض كنيد. يكي از عوامل خرابي جاروبرقي دير خالي كردن كيسه جاروبرقي مي باشد.


۲-لوله و اتصالات مسدود شده اند: 


در صورتي كه با خالي كردن كيسه مشكل مكش برطرف نشد احتمالا لوله خرطومي كه به كيسه منتهي مي شود مسدود شده است. وقتي كه كيسه را در مي آوريد به لوله ها هم يك نگاهي بيندازيد شايد پارچه و يا توده اي از مو و پرز گير كرده باشد. در صورتي كه اين مشكل وجود داشت لوله خرطومي را جدا كرده و آن را تميز كنيد.
در صورتي كه مشكل برطرف نشد به سراغ بقيه اتصالات برويد قسمت هاي كه با چشم قابل رويت است بررسي كنيد كه چيزي راه لوله را مسدود نكرده باشد. و بخش هاي كه با چشم ديده نمي شوند با يك سيم بلند يا فنر آن را بررسي كنيد و در صورت مسدود بودن آن را باز كنيد.


۳-جاروبرقي ال جي LG صداي زيادي دارد: 


يكي از عيب هاي شايع در جاروبرقي ال جي صداي غير طبيعي آن است. ممكن است اين موضوع به دليل درست نچرخيدن پروانه ي موتور باشد. به مرور زمان، گرد و غبار و آشغال روي پروانه ي موتور جمع مي‌شود و سبب توليد صداهاي ناهنجار و غير طبيعي مي‌شود. در اين صورت با تميز كردن محفظه و پروانه آن مشكل برطرف مي‌شود.
خرابي و فرسودگي بلبرينگ‌ها يكي ديگر از مشكلات مي باشد. براي اينكه آرميچر خوب و بدون سر و صدا بچرخد بايد بلبرينگ‌ها، شفت، كلكتور و ذغال ها به خوبي عمل كنند. اگر بلبرينگ ها، پروانه، كلكتور و ذغال ها خراب شوند صداي بسيار آزاردهنده‌اي توليد مي‌كنند و مي بايست توسط تعميركار متخصص و باتجربه جاروبرقي ال جي تعويض شوند.
در صورتي كه در حالت به صدا افتادن موتور از جاروبرقي استفاده كنيد باعث بيشتر شدن آسيب مي شود و در اين حالت احتمال غيرقابل تعمير بودن موتور بالا مي رود و مي بايست حتما تعويض شود تا عملكرد جاروبرقي به حالت طبيعي خود برگردد.

۴-جاروبرقي ال جي  LG بعد از چند دقيقه كار كردن خاموش مي شود: 


اگر جاروبرقي پس از مدتي كاركردن خاموش مي شود، اين بدين معناست كه موتور جاروبرقي شما بيش از حد داغ مي شود. در اكثر جاروبرقي ها در قسمت موتور و يا برد الكترونيكي سنسورهاي حرارتي تعبيه شده است كه در اثر ايجاد گرماي زياد توسط موتور، عبور جريان الكتريكي را قطع مي كند. تا از سوختن موتور جلوگيري شود. پس از خنك شدن موتور، مجددا دستگاه روشن مي شود اما ادمه اين كار باعث ايجاد آسيب بيشتر به موتور دستگاه مي شود.
براي برطرف كردن اين مشكل موتور دستگاه بايد توسط تكنسين متخصص جارو برقي ال جي مورد بررسي قرار گيرد.


۵-جاروبرقي ال جي LG روشن نمي شود : 


زمانيكه شما قصد جارو كردن منزل را داريد، دكمه ي روشن كردن را فشار مي دهيد تا جاروبرقي ال جي روشن شود اما اين اتفاق نمي افتد. دلايل متعددي براي اين مشكل مي تواند وجود داشته باشد كه هر كدام بايد به صورت دقيق مورد تست و بررسي قرار گيرد.گاهي ممكن است برق پريز قطع شده باشد. به كمك فازمتر برق پريز را چك كنيد. اگر مشكل در پريز مورد نظر نبود، مي بايست موارد زير بررسي شود:
كابل ورودي و دوشاخه ي برق تست شودسيم جمع كن و محل اتصال پلاتين هاي آن بررسي شود كليد On/Off جاروبرقي تست شود. اگر كنترل دستگاه شما بر روي دسته قرار دارد برد كنترلي روي دسته و سيم كشي داخل شلنگ خرطومي تست شودبرد الكترونيك و ولتاژ خروجي آن براي موتور بررسي شودموتور دستگاه بررسي شود، در صورت قطعي در موتور احتمال سوختن آن زياد استبراي تشخيص اين مشكل بهتر است شما از متخصصان تعمير جاروبرقي ال جي در تهران و يا مراكز تعميرات جاروبرقي ال جي در محل كمك بخواهيد تا مشكل را بررسي و به تعميرات جاروبرقي ال جي در منزل شما بپردازند.


۶-خرابي سيم جمع كن جاروبرقي ال جي LG: 


سيم جمع كن جاروبرقي از پايه، قرقره، فنر و كابل تشكيل شده است كه اتصال الكتريكي بين پايه و قرقره بوسيله پلاتين هاي مرتجع برقرار مي شود. يكي از دلايل خرابي سيم جمع كن عدم استفاده صحيح مي باشد. در بعضي از موارد به دليل پيچ خوردن كابل، سيم جمع كن به طور صحيح كار نمي كند و قبل از آسيب ديدن سيم جمع كن بهتر است كه به دنبال حل مشكل باشيد و در صورتي كه مشكلي در كابل وجود نداشت با مركز تخصصي تعمير جاروبرقي ال جي تماس بگيريد(44380849-021).
جمع نكردن كابل توسط  سيم جمع كن و يا ضعيف شدن فنر، قطع و وصل شدن جريان برق هنگام تكان دادن كابل در قسمت سيم جمع كن، جمع شدن خود به خود كابل جاروبرقي حين كار كردن، از جمله ايرادهايي است كه در سيم جمع كن جاروبرقي ايجاد مي شود. براي برطرف كردن اين ايرادها مي بايست جاروبرقي توسط افراد متخصص باز شود و مورد تعمير قرار گيرد. در غير اين صورت آسيب بيشتري به سيم جمع كن وارد مي شود.

۷-بوي سوختگي و بلند شدن دود از جاروبرقي ال جي LG: 


تعداد زيادي از مشتريان به خاطر بوي سوختگي و صداي زياد جارو برقي با ما تماس مي گيرند و دليل به وجود آمدن اين مشكل را مي پرسند. معمولا اين مشكل به دليل آسيب وارد شدن به موتور جاروبرقي مي باشد كه شامل مواردي مثل خراب شدن بلبرينگ ها، پروانه يا جرقه زدن كلكتور آن است. از عواملي كه باعث آسيب رسيدن به موتور جاروبرقي مي شود مي توان به موارد زير اشاره كرد:
كيپ شدن فيلتر ها و عايق دور موتور; فيلترهاي جاروبرقي الزاما هر 6 الي 12 ماه يكبار بايد تعويض شود. در صورت تعويض نكردن به موقع فيلترها  موتور تحت فشار بيشتري كار مي كند و باعث خراب شدن اين قطعه مي شود.

درست قرار ندادن پاكت در محل استقرارش باعث مي شود گرد و خاك به جاي اينكه وارد پاكت شود به بيرون آن كشيد شده مستقيما پس از برخورد به فيلترهاي ورودي بخشي از آن وارد موتور شده و بخش بيشتر آن به فيلتر چسبيده و انباشته شود و باعث مسدود شدن مسير هواي ورودي به موتور و تحت فشار كاركردن آن گردد كه در نهايت  باعث سوختن موتور مي شود. 

مسدود بودن مسير لوله و اتصالات باعث مي شود كه موتور جاروبرقي تحت فشار كاركند و پس از مدتي در اثر گرم شدن بيش از حد موتور، بلبرينگ ها آسيب ديده و در نهايت باعث سوختن كامل موتور مي شود.

ورود آب و مايعات به موتور جاروبرقي ال جي باعث ايجاد جرقه بيش از حد در بخش موتور دستگاه مي شود. كه تغيير صداي جاروبرقي را به دنبال دارد كه نهايتا در اثر عبور جريان الكتريكي بالا از سيم پيچي، موتور مي سوزد.

در صورت مواجه شدن با اين مشكل دستگاه را از برق كشيده و به هيچ وجه استفاده نكنيد (زيرا خطر آتش سوزي و آسيب رسيدن به قطعات ديگر مانند برد الكترونيك وجود دارد) و براي رفع مشكل با مركز تععميرات جاروبرقي ال جي تماس بگيريد.