نمايندگي تعمير تلويزيون سوني

تعمير انواع لوازم خانگي در منزل ، تعمير تلويزيون ، تعمير لباسشويي ، تعمير ظرفشويي

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نمايندگي تعمير تلويزيون سوني

۴۸ بازديد

نمايندگي تعمير تلويزيون سوني 


سوني سرويس نمايندگي تعمير تلويزيون سوني  با بيش از 15 سال تجربه در زمينه ي تعمير برد و پنل تلويزيون سوني  با بهره گيري از كادر متخصص تعميرات تلويزيون سوني، آمادگي دارد تعميرات تلويزيون شما را در اسرع وقت و با قيمت مناسب در منزل يا محل شما به عهده بگيرد. وجه تمايز تعميرگاه مركزي از لحاظ فني : تسلط كامل كارشناسان به آخرين تكنولوژي ساخت و تعمير انواع تلويزيون سوني مي باشد , آناليز و تحليل با بهره گيري از جديد ترين تجهيزات تعمير و از طرفي ديگر قيمت بسيار مناسب تعميرات و قطعات مي باشد.
از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمايندگي تعميرگاه مركزي ،  تعميرات در شهرستان هاي تهران ( پرديس ، اسلاشهر، پاكدشت ، انديشه ، شهريار ...) , اعزام نيروي متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نياز به اين شهرستان ها در اسرع وقت , پذيرش كار از همكاران داراي مجوز رسمي و تعمير و فروش برد انواع لوازم خانگي مي باشد.

 

نمايندگي تعمير تلويزيون سوني در تهران

 

نمايندگي تعمير تلويزيون سوني داراي چندين شعبه است كه شعبه مركزي اين مجموعه در تهران واقع شده است. خود اين مركز از 5 واحد در سطح شهر تهران برخوردار مي باشد تا همشهريان بتوانند با راحتي بيشتري خدمات مورد نياز خود را از آن دريافت كنند. در بخش فروشگاهي شما مي توانيد با مدل هاي مختلف تلويزيون هاي ال اي دي و oled ، مانيتور ،دوربين، پروژكتور و غيره از نزديك آشنا شده و نسبت به خريد مدل مورد نظر خود اقدام كنيد. همچنين مي توانيد تعمير انواع تلويزيون هاي سوني را با بهترين كيفيت در اين نمايندگي تجربه كنيد. در اينجا از پيشرفته ترين تجهيزات و ابزارآلات در تعميرات دستگاه استفاده مي شود كه همگي مطابق با استانداردهاي شركت سوني بوده و با توجه به ساختار دستگاه هاي مختلف اين شركت تهيه گرديده اند.

 

تماس با ما

تماس با سوني سرويس و اعلام مدل و خرابي تلويزيون سوني از طرف شما. اعلام هزينه تقريبي توسط كارشناسان متخصص سوني سرويس

 

اعزام تكنسين

اعزام تكنسين هاي متخصص سوني سرويس به همراه قطعات مورد نياز در سريع ترين زمان ممكن به تمام نقاط تهران و شهرستان هاي تهران

 

تعمير دستگاه

تعمير تلويزيون شما توسط متخصصان سوني سرويس و ارائه ضمانت نامه رسمي سوني سرويس براي اطمينان خاطر شما مشتريان گرامي

 

رضايت مشتري

هدف مجموعه سوني سرويس جلب رضايت شما با خدمات سريع و تعمير با كمترين هزينه ممكن و قطعات اصلي تلويزيون سوني شما مي باشد.

 

چرا براي تعميرات نمايندگي سوني را انتخاب كنيم ؟

دليل اينكه بعد از خريد تلويزيون سوني از ما خواسته مي شود تا از نمايندگي سوني در تهران و يا نمايندگي ساير نقاط كمك بگيريم دلايل زير مي باشد:


  1. متخصصان نمايندگي سوني  شرق تهران، نمايندگي سوني غرب تهران و يا نمايندگي هر نقطه از ايران از پيشرفته ترين ابزار ها و متد ها براي تعميرات استفاده مي كنند. تمامي اين ابزار هاي پيشرفته باعث مي شود تا متخصصان به راحتي مشكل را پيدا كنند و آن را تعمير كنند.     
  2. متخصصان نمايندگي سوني سرويس  شرق تهران، نمايندگي سوني سرويس غرب تهران و يا هر نقطه از كشور جهت استخدام شدن در اين نمايندگي ها امتحان ورودي داده و به دليل داشتن تخصص بالا قبول شده اند.
  3. همچنين مشاوران تمامي اين نمايندگي ها به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا در صورت بروز مشكل به صورت تلفني و يا حضوري به مشكل شما رسيدگي كنند. 
  4. متخصصان نمايندگي سوني در  تهران و تمامي نمايندگي هاي سوني براي تعميرات لوازم برقي شما به منزل مراجعه مي كنند تا شما به دردسر نيفتد.

نمايندگي تعمير تلويزيون سوني غرب تهران

نمايندگي مجاز تعمير تلويزيون سوني يكي از مجموعه‌هاي فعال و پيشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمير محصولات سوني در ايران است كه فعاليت خود را همزمان با ورود محصولات اين برند به كشور، آغاز كرده است. كاربران محصولات سوني مي‌توانند به نمايندگي سوني مراجعه كرده و با حضور در پارت تخصصي مرتبط با محصول خويش تخصصي ترين خدمات مورد نياز را دريافت دارند.
ويژگي قابل توجه نمايندگي سوني ضمانت و گارانتي تمامي خدماتي است كه توسط كارشناسان اين مجموعه ارائه مي‌گردد؛ مديريت اين مركز به دليل اطمينان از مهارت و دانش تخصصي كادر فني خويش، تمامي خدمات ارائه شده در نمايندگي سوني را چه در بخش فروش و چه در بخش تعمير گارانتي و ضمانت نموده است. براي ارتباط با نمايندگي مجاز سوني مي‌توانيد از طريق  راههاي ارتباطي درج شده در وب سايت اقدام نماييد.

 

خدمات تعميرات تلويزيون سوني در محل


تعمير پنل تلويزيون سوني 


خرابي هاي پنل تلويزيون كه قابل تعمير مي باشد، خط عمودي برد اثر آب خوردگي مي باشد. در بيشتر موارد خرابي كه به علت آب خوردگي به وجود مي آيد قابل تعمير است. خرابي هاي كه بر اثر ضربه و فشار به وجود مي آيند غير قابل تعمير مي باشند. معمولا پنل تلويزيون  بر اثر نفوذ آب يا خرابي پيكسل ها دچار مشكل مي شود.در نتيجه با خراب شدن پنل، تصوير به درستي نمايش داده نمي‌شود و تلويزيون بايد تعمير شود. سعي ما بر اين است تا جايي كه امكان دارد پنل تلويزيون شما را تعمير كنيم تا از تعويض آن جلوگيري شود.


هزينه تعويض پنل معمولا مقرون به صرفه نيست. بايد بدانيد كه اين قطعه گران ترين بخش تلويزيون است و تقريبا معادل ارزش يك تلويزيون نو قيمت گذاري مي شود. براي تعمير پنل تلويزيون دستگاه بايد به گارگاه منتقل شود. تعمير پنل با دستگاه هاي پيشرفته انجام مي شود.

 

تعمير بك لايت تلويزيون سوني 


تعمير بك لايت تلويزيون سوني
تخصص مي خواهد و ما اين ادعا را داريم. بك لايت را مي توان نور پس زمينه تلويزيون دانست، كه اجزا راه انداز بك لايت را مي توان برد پاور و برد اينورتر دانست. بك لايت در تلويزيون هاي ال سي دي لامپ فلورسنت است و در تلويزيون هاي ال اي دي لامپ هاي led مي باشند. بك لايت مانند نور پشت آپارات در سينما مي باشد پنل تلويزيون يك آپارات ديجيتال است . بايد بدانيد كه بك لايت جزئي از پنل است و براي تعميرات آن نياز به باز كردن پنل خواهد بود. تكنسين هاي اين مركز هر شش ماه دوره تعمير و تعويض بك لايت را مي بينند تا با تعمير بك لايت تلويزيون هاي جديد آشنا شوند.
خرابي بك لايت يا لامپ هاي آن، مشكلاتي را در نمايش تصوير و عملكرد كلي تلويزيون ايجاد مي كند و به همين دليل نيز اين قطعه بايد در اولين فرصت تعمير شود. چنانچه اين قطعه قابل تعمير نباشد، تيم تعميرات تلويزيون سوني در محل اقدام به تعويض كامل آن با يك نمونه فابريك مي كنند.

 

 

تعمير مين برد تلويزيون سوني 


مين برد يا مادر برد برد اصلي تلويزيون مي باشد. تمامي پردازش هاي صدا و تصوير در اين قطعه صورت مي گيرد. مين برد قطعات ريز و پيچيده اي دارد كه كارشناسان ما با آن آشنا هستند. مين برد فرمان كار را به قطعات ديگر را مي دهد، و علاوه بر اين، سيگنال ها را از ورودي هاي مختلف دريافت كرده و آنها را توسط cpu پردازش مي كند. بنابراين اگر مين برد به درستي تعمير نشود عملكرد تلويزيون با مشكل مواجه مي شود. معمولا استفاده از كابل hdmi نا مرغوب باعث خرابي مين برد مي شود. بهتر است هر 3 سال كابل hdmi را تعويض كنيد. براي استفاده از فلش مموري آن را ويروس كشي كنيد.
نوسان برق نيز باعث خرابي مين برد تلويزيون مي شود. براي جلوگيري از اين خرابي از محافظ برق استفاده كنيد. محافظ برق بايد مخصوص تلويزيون باشد. تعمير مين برد نياز به تخصص دارد. بهتر اگر دانش كافي نداريد از دست كاري مين برد خوداري كنيد.
سعي مركز تعمير تلويزيون سوني بر تعمير مين برد تلويزيون مي باشد. در صورتي كه مين برد قابل تعمير نباشد، با يك برد فابريك جايگزين مي شود. به اين صورت عملكرد تلويزيون شما به حالت عادي باز خواهد گشت.


تعمير پاور تلويزيون سوني 


يك از خرابي هاي شايع در تلويزيون هاي سوني خرابي برد پاور تلويزيون مي باشد كه در اكثر موارد برد قابل تعمير است. برد پاور شامل آي سي و ترانزيستور و خازن مي باشد . معمولا برد پاور به علت فرسودگي هاي قطعاتي مثل خازن به وجود مي آيد. فرسوده شدن خازن هاي برد پاور باعث سوختگي آي سي و ترانزيستور مي شود. در اكثر مواقع با تعويض آي سي str و ترانزيستور هاي خراب مشكل برطرف مي شود. در كل در بسيار موارد برد پاور قابل تعمير است و بيشتر موارد برد پاور در منزل قابل تعمير است. مگر در بعضي مواقع كه نياز به دستگاه هاي پيشرفته باشد .
برد پاور وظيفه ولت رساني به تمام قسمت هاي تلويزيون را دارد. در صورت خرابي برد پاور تلويزيون از كار مي افتد. معمولا مشكلاتي نظير چشمك زدن چراغ پاور ، دير روشن شدن تلويزيون ، خاموش شدن ناگهاني تلويزيون در حال كار از برد پاور تلويزيون مي باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.